رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: مردم ایران همواره در بزنگاه‌های سخت، خوش درخشیده‌اند و به طور یقین امسال نیز انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۳۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، محسن نجات در نشست هیئت بازرسی انتخابات استان که در شهرستان سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری، ایجاد شور انتخاباتی رسالتی همگانی است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقوله رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات تصریح کرد: با همراهی تمامی عوامل و مجریان برگزاری، انتخاباتی سالم و با امنیت کامل برگزار خواهد شد.

 نجات عنوان کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، پیگیری جرائم انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات از طریق هیئت‌های رسیدگی، برخی از اهداف و وظایف هیئت بازرسی انتخابات است.

 وی با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، افزود: هیئت‌های بازرسی در سایه همدلی، تعامل و رعایت چارچوب قانون، پاسخگو هستند و بر مبنای رسالت قانونی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

 رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در کنار ستاد انتخابات، هیئت بازرسی؛ نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارد و بدین منظور نشست‌های مختلفی در سطح استان و در هیئت بازرسی شهرستان برگزار شده است.

 گفتنی است؛ در این جلسه اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان‌های غرب خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های اصلی و فرعی خود را ارائه کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها